inco Cash & Carry - en totalleverandør og fødevaregrossist til alle med et CVR. nr.

inco cash & carrys grossist historie startede i 1922 i Kødbyen i København, da en flok høkere grundlagde inco, som en forening. 

Ideen viste sig at være bæredygtig og foreningens formål blev at indkøbe og opnå stordriftsfordele inden for tørvarer, emballage og konserves. 

Med tiden er kundegruppen udvidet og vi er i dag leverandør til blandt andet slagtere, caféer, bagere, restauranter, sushi steder, foodtruck samt andre erhvervsdrivende med et CVR nr.

I 2022 runder inco Cash og Carry et skarpt, men flot hjørne som en 100 år gammel fødevarevirksomhed, som i årevis har været med til at inspirere mange restauratørers serveringer. Og det skal naturligvis fejres med alt, hvad der hører sig til. 

Vi glæder os til at fejre vores runde dag med alle vores kunder. 

Læs mere om incos historie og målsætning længere nede på siden. 

 

Vores historie:

  • 1922: inco stiftes af en flok høkere i Kødbyen i København, der ved at gå sammen i en fælles indkøbsforening, ville sikre sig varer af god kvalitet til konkurrencedygtige priser samt nedbryde datidens flæskemonopol. 
  • 2007: inco Aarhus åbner d. 22. oktober i Tilst ved Aarhus. 
  • 2011: inco København og inco Aarhus bliver opkøbt af Dansk Cater og kommer dermed i selskab med distributionsafdelingerne AB Catering og BC Catering.
  • 2016: inco Cash & Carry Glostrup åbner d. 16. august på Ejby Industrivej 111 i Glostrup. 
 

Foto fra åbningen af inco i Glostrup, d. 16. august 2016

Vores målsætninger:

Vores mål er at forblive en af Danmarks førende fødevaregrossister. En målsætning, som kun kan blive opfyldt ved at:

  • Fokusere på det gode købmandsskab i dagligdagen over for kunder og samarbejdspartnere.
  • Fokusere på at yde den bedste service over for vores kunder, som kun kan gøres ved at forstå dem og deres behov.
  • Dyrke de nye fødevaretendenser og være i front, når det gælder om at kende markedet og levere både nyheder og inspiration.
  • Fortsætte med at være de mindre butikkers/virksomheders foretrukne indkøbssted - for os er ingen kunder for små.
  • At yde godt købmandsskab er også at vide, at hver kunde har unikke behov og ønsker, og derfor skal vores markedsføring være relevant for den enkelte kunde.