Ofte stillede spørgsmål

Hvad kræver det for, at kunne blive kunde hos inco Cash & Carry?

For at blive kunde skal du have en virksomhed, der har et gyldigt CVR-nummer.

Hvordan bliver jeg kunde hos inco Cash & Carry?

Du kan møde personligt op i én af vores tre butikker, eller du kan tilmelde dig online ved at klikke på her og udfylde formularen. Når du er oprettet, skal du afhente dit kundekort i din lokale butik. Hvis du har en forening uden CVR-nummer, skal du medbringe vedtægter. Driver du en svensk virksomhed, skal du medbringe dit registreringsbevis fra Skatteverket.

Vær opmærksom på at du kan handle i både København og Glostrup på samme kort, mens kortet til butikken i Aarhus, kun kan bruges i Aarhus.

Husk dit kort hver gang du skal handle.

Hvad hvis jeg flytter eller får nyt CVR nummer?

Hvis du flytter, skal du blot give os besked – så retter vi informationerne. Du kan komme forbi kundeservice i din lokale inco butik eller ved at sende os en mail til:

København & Glostrup: inco@inco.dk
Aarhus: kundeservice@incoarh.dk

Får du nyt CVR nummer, eller sker der ændringer i selskabsform eller ejerforhold, skal du have et nyt kundenummer, dvs. oprettes igen. Kontakt Kundeservice så klarer vi den hurtigt. Du kan også oprette dig på ny som kunde med dine nye oplysninger. Klik her for at oprette dig igen.  

Kan jeg få et ekstra kort?

Står du og skal bruge et ekstra kort til inco Cash & Carry, måske til en af dine ansatte, så skal du kontakte Kundeservice enten ved personligt fremmøde i din lokale butik eller på mail:

København & Glostrup: inco@inco.dk
Aarhus: kundeservice@incoarh.dk

Vær opmærksom på, at det kun er den tegningsberettigede, der kan udstede nye kort (alternativt kan medbringes en fuldmagt).

 

Skal alle køb betales kontant?

Du skal betale kontant eller med Dankort, Visa kort, Mastercard m.m. Vi gør dog opmærksom på, at der pålægges et betalingsgebyr (0,80% på danske kort og 1,95% på udenlandsk udstedte kort) på følgende korttyper: Mastercard, Eurocard/Mastercard, Visa, V Pay og Diners Club. Er du en offentlig institution, kan du betale via EAN-nummer.

Alle vores priser er eksklusiv moms. 

Kan jeg returnere mine varer?

Har du købt forkert eller for meget, kan du returnere dine varer i Kundeservice. Varen skal være i ubrudt emballage og salgbar, dog tager vi ikke køle-/frostvarer retur. Det vil sige varer fra kød & pålæg, ost & køl, frugt & grønt, fisk samt frost. 

Kan jeg handle alle dage? 

Ja, vi har åbent alle ugens dage. På helligdage har vi dog ændrede åbningstider. Se vores normale åbningstider for alle butikker her.