Ofte stillede spørgsmål

Hvor finder jeg inco Cash & Carry butikker?

Flæsketorvet 84 A, 1711 København V.

Ejby Industrivej 111, 2600 Glostrup

Blomstervej 5, 8381 Tilst 

Hvad kræves der for at blive kunde i inco Cash & Carry?

For at blive kunde skal du have en virksomhed, der har et gyldigt CVR-nummer.

Hvordan bliver jeg kunde i inco Cash & Carry?

Du kan møde personligt op i én af vores tre butikker, eller du kan tilmelde dig online ved at klikke her og udfylde formularen. Når du er oprettet, skal du afhente dit inco kort i din lokale butik. Hvis du har en forening uden CVR-nummer, skal du medbringe vedtægter, samt en underskrift fra foreningens formand. Driver du en svensk virksomhed, skal du medbringe dit registreringsbevis fra Skatteverket.

Vær opmærksom på, at du kan handle i både Cash & Carry København og Cash & Carry Glostrup på samme kort, mens kortet til butikken i Aarhus, kun kan bruges i Cash & Carry Aarhus.

Husk dit kort hver gang du skal handle.

Hvad hvis jeg flytter eller får nyt CVR nummer?

Hvis du flytter, skal du blot give os besked – så retter vi informationerne. Du kan komme forbi kundeservice i din lokale inco butik eller ved at sende os en mail til:

København & Glostrup: inco@inco.dk
Aarhus: kundeservice@incoarh.dk

Får du nyt CVR nummer, eller sker der ændringer i selskabsform eller ejerforhold, skal du have et nyt kundenummer, dvs. oprettes igen. Kontakt Kundeservice, så klarer vi den hurtigt. Du kan også oprette dig på ny som kunde med dine nye oplysninger. Klik her for at oprette dig igen.  

Kan jeg få et ekstra kort?

Står du og skal bruge et ekstra kort til inco Cash og Carry, måske til en af dine ansatte, så skal du kontakte Kundeservice enten ved personligt fremmøde i din lokale butik eller på mail:

København & Glostrup: inco@inco.dk
Aarhus: kundeservice@incoarh.dk

Vær opmærksom på, at det kun er den tegningsberettiget, der kan ansøge om nye kort (alternativt kan medbringes en fuldmagt).

 

Kan jeg få et inco gæstekort?

Vi udsteder ikke gæstekort; men har du et CVR nr. kan du nemt oprette dig lige her.

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit kundekort?

Har du glemt dit kundekort, skal du henvende dig i Kundeservice, som vil være dig behjælpelig. Husk altid dit billede legitimation. 

Ejeren af virksomheden er altid meget velkommen til at maile os, så vi på den måde kan udstede et kort på forhånd, hvis den, der skal handle, har glemt kortet.

Det kan gøres via nedenstående: 

Kundeservice København: kundeservice@inco.dk

Kundeservice Glostrup: kundeservice@incoglo.dk

Kundeservice Aarhus: kundeservice@incoarh.dk

Hvorfor ringer kundeservice til virksomheden, hvis én ønsker at handle på et kundekort, hvor navnet ikke stemmer overens?

Vi gør meget for at beskytte vores kunder mod misbrug, da ejeren hæfter for alt handel i inco Cash & Carry (se samhandelsbetingelser)

Træffer vi ikke ejeren/den tegningsberettiget, forbeholder vi os retten til at afslå handel over for den person, som kommer og ønsker at handle. 

- Men hvad gør jeg så? Kontakt os, mail os og hold os opdateret om de medarbejdere, som har kundekort til inco Cash & Carry. 

Skal alle køb betales kontant?

Du skal betale kontant eller med Dankort, Visa kort, Mastercard m.m. Vi gør dog opmærksom på, at der pålægges et betalingsgebyr (0,80% på danske kort og 1,95% på udenlandsk udstedte kort) på følgende korttyper: Mastercard, Eurocard/Mastercard, Visa, V Pay og Diners Club. Er du en offentlig institution, kan du betale via EAN-nummer.

Alle vores priser er eksklusiv moms. 

Kan jeg returnere mine varer?

Har du købt forkert eller for meget, kan du returnere dine varer i Kundeservice. Varen skal være i ubrudt emballage og salgsbar; dog tager vi ikke køle-/frostvarer retur. Det vil sige varer fra kød & pålæg, ost & køl, frugt & grønt, fisk samt frost. 

Kan jeg handle alle dage? 

Ja, vi har åbent alle ugens dage. På helligdage har vi dog ændrede åbningstider. Se vores normale åbningstider for alle butikker her.

Vil du vide mere om din lokale inco butik?

Se mere om København 

Se mere om Glostrup

Se mere om Aarhus