"Tal pænt - JA, tak!"

Vi ønsker at være en virksomhed og arbejdsplads, der er kendt for at tale pænt.

Vi forventer, at uanset om det handler om at forbedre tonen fra kunde til medarbejder eller internt blandt medarbejderne, skal alle tale respektfuldt til hinanden og bidrage til en positiv kultur.

Tal pænt - Ja tak!

Vi bruger 'ja tak' i vores 'Tal pænt' kampagne, da det er et kendt udtryk fra restaurationsbranchen, der kort sagt betyder, at opgaven er modtaget og forstået, når der bliver givet et budskab/ordre.

Er du en type A eller en type B?

Kender du TYPE A?
📌 Ham eller hende, der lige får sagt noget for hårdt til en kollega, kunde eller samarbejdspartner?

Ja, det gør vi nok alle.

Men tænk, hvis vi i stedet var lidt mere TYPE B:
📌 Den, der husker, at alle gør deres bedste – hver dag, i hver rolle.

Det her handler ikke om at pege fingre.
Det handler om at skabe selvindsigt.

For hvis flere var TYPE B, behøvede vi slet ikke en "Tal pænt – ja tak" kampagne.

Et regnestykke for alle

Uanset hvilket regnestykke du ser først, er budskabet klart: Det samlede resultat er en god investering.

Og hvilken virksomhedsejer vil ikke gerne være netop dét?

Tro os – vi har erfaringen. Vi har været med siden 1922!

Gratis materiale til "Tal pænt - JA, tak"

Download meget gerne materialet, hvis du også vil sætte fokus i din forretning/virksomhed.