"Tal pænt - JA, tak!"

Som virksomhed og arbejdsplads ønsker vi at fremme den gode kommunikation.

Vi bruger 'ja tak' i vores 'Tal pænt' kampagne, da det er et kendt udtryk fra restaurationsbranchen, som betyder, at opgaven er modtaget og forstået. Brugen af 'ja tak' i kampagnen understreger, at man ikke kan svare andet, da dét at tale pænt bidrager til øget trivsel. 

Tal pænt - JA, tak!

Vi ønsker at være en virksomhed og arbejdsplads, der er kendt for at tale pænt.

Vi forventer, at uanset om det handler om at forbedre tonen fra kunde til medarbejder eller internt blandt medarbejderne, skal alle tale respektfuldt til hinanden og bidrage til en positiv kultur.

 

Er du en type A eller en type B?

Hvem har ikke mødt "sin egen" TYPE A, som:

📌 Kommer til at fyre en hård kommentar af til en kollega, kunde eller samarbejdspartner?

Det tror vi, at de fleste (desværre) har!

Men tænk, hvis vi alle prøvede at være mere en TYPE B, der:

📌 Husker sig selv på, at alle er sat på sin opgave/funktion af en grund og fordi de hver dag ønsker at yde det bedste, de kan. 

**

Hensigten med vores materiale er ikke at pege fingre, men at skabe selvindsigt.

- For var alle lidt mere en type B, ville en "Tal pænt- Ja, tak" kampagne jo ikke være nødvendig. 

Et regnestykke for alle

Ingen er formentlig uenige i dét, som billedet fortæller - uanset om, man ser det 1. eller det 2. regnestykke som det primære. Uanset hvad, så er de to resultater lagt sammen en GOD INVESTERING - og hvilken virksomhedsejer er ikke interesseret i at være en god investering?

Tro os, vi ved, hvad vi taler om - vi har trods alt eksisteret siden 1922!

Gratis materiale til "Tal pænt - JA, tak"

 Download meget gerne materialet, hvis du også vil sætte fokus i din forretning/virksomhed.