Ofte stillede spørgsmål
Hvordan bliver jeg kunde i inco Cash & Carry?
For at blive kunde skal du have en virksomhed, der har et gyldigt CVR-nummer.
1) Udfyld formularen på inco.dk ved at klikke her
ELLER:
2) Henvend dig i din lokale inco Cash & Carry og udfyld formularen skriftligt.
Kan man som privatperson handle i inco?
Nej. Det kræver et cvr. nr. at blive kunde i inco.
Når du har et kundenummer kan vores inco app downloades på App Store/Google Play Store - søg efter: inco Cash & Carry
Læs mere om vores inco app og de mange gode fordele her
Hvis du har en forening uden CVR-nummer, skal du medbringe vedtægter, samt en underskrift fra foreningens formand.
Driver du en svensk virksomhed, skal du medbringe dit registreringsbevis fra Skatteverket.
Vær opmærksom på, at du kan handle i både Cash & Carry København og Cash & Carry Glostrup på samme kundenummer, mens der kræves endnu et kundenummer til butikken i i Cash & Carry Aarhus.
Download vores inco app og få adgang til alt på ét sted!
I vores app kan du:
- Se hele vores sortiment på mere end 37.000 varenumre
- Administrere din og andre brugers adgang til inco
- Få mulighed for at hente fakturaer
- Få masser af gode tilbud
- Scanne dine varer selv
Find vores inco app der hvor du plejer at downloade apps. Søg efter: inco Cash & Carry
Løbet tør for strøm/batteri?
Den klarer vi! Henvend dig i Kundeservice og lån (mod pant) vores powerbank og returner den i Kasselinjen.
Hvad mener vi med, at dit digitale kundekort (inco app) er personligt?
Dit digitale kundekort (inco app) opfatter vi som personligt af flere årsager 1) Misbrug 2) Fødevaresikkerhed.
Ad 1) Ejeren hæfter for alt handel i inco Cash & Carry (se samhandelsbetingelser) og derfor godkender vi ikke skærmprint (eller andre kopieringsmetoder), men ønsker du flere til at handle for dig, kan du selv administrere antal brugere i din app.
Skulle vi mod forventning opleve misbrug, vil vores kunder opleve, at vores Kundeservice vil tage kontakt til virksomheden samt forbeholde sig retten til at afvise den påstående handel.
Ad 2) Fødevaresikkerhed ligger os meget på sinde og hertil bruger vi kundenummeret til sporing af varer og givne kunder, som har købt varen til eventuelle tilbagekaldelser.
Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit fysiske kundekort?
Her har du to muligheder:
1) Henvend dig i kundeservice. Husk altid billedelegitimation.
2) Skynd dig at downloade vores inco app: Søg efter inco Cash & Carry, hvor du plejer at downloade dine apps.
Ved spørgsmål - kontakt:
Kundeservice København: kundeservice@inco.dk
Kundeservice Glostrup: kundeservice@incoglo.dk
Kundeservice Aarhus: kundeservice@incoarh.dk
Hvorfor ringer vores kundeservice til virksomheden?
Vi har altid været en virksomhed, som ønsker at beskytte vores kunder mod misbrug, da ejeren hæfter for alt handel i inco Cash & Carry (se samhandelsbetingelser, hvilket betyder, at vi tillader os at ringe til ejeren/den tegningsberettigede, hvis vi oplever, at noget ikke stemmer overens. Vi har nemlig erfaret, at de fysiske kort kan misbruges og ejeren vil stadig hæfte.
Det kan undgås, hvis du downloader vores inco app under: inco Cash & Carry, da du selv kan administrere dine brugere i appen.
Kan flere handle på mit kundenummer?
Det kræver cvr. nr. at oprette sig som kunde. Men som kunde kan du administrere om andre må handle på dine vegne.
Vi anbefaler vores kunder at downloade inco appen, da den giver dig mange muligheder - bl.a. kan du selv administrere (tilføje/lukke) dine brugers adgang (se mere ovenfor).
Har du spørgsmål hertil, kontakt venligst:
København & Glostrup: inco@inco.dk
Aarhus: kundeservice@incoarh.dk
Kan jeg få et inco gæstekort?
Vi udsteder ikke gæstekort, da det kræver CVR nr., at handle i inco Cash & Carry. Men har du et CVR nr. kan du nemt oprette dig lige her.
Hvad hvis jeg flytter eller får nyt CVR nummer?
Hvis du flytter, skal du blot give os besked, så retter vi informationerne. Du kan komme forbi kundeservice i din lokale inco butik eller ved at sende os en mail til:
København & Glostrup: inco@inco.dk
Aarhus: kundeservice@incoarh.dk
Får du nyt CVR nummer, eller sker der ændringer i selskabsform eller ejerforhold, skal du have et nyt kundenummer, dvs. oprettes igen. Kontakt Kundeservice, så klarer vi den hurtigt. Du kan også oprette dig på ny som kunde med dine nye oplysninger. Klik her for at oprette dig igen.
Hvordan får jeg adgang til online sortimentet?
- Vores inco app giver dig adgang til vores sortiment. Søg efter: inco Cash & Carry, hvor du plejer at hente dine apps
- Ønsker du ikke vores app, men stadig adgang til vores online sortiment på over 37.000 varer, klik på den røde "Gå til sortiment" knap.
Du kan KUN få adgang til vores online sortiment som kunde i inco.
Jeg har glemt mit log-in til online sortimentet - hvad gør jeg?
Kontakt venligst:
København & Glostrup: inco@inco.dk
Aarhus: kundeservice@incoarh.dk
Skal alle køb betales kontant?
Du skal betale kontant eller med Dankort, Visa kort, Mastercard m.m. Vi gør dog opmærksom på, at der pålægges et betalingsgebyr (0,80% på danske kort og 1,95% på udenlandsk udstedte kort) på følgende korttyper: Mastercard, Eurocard/Mastercard, Visa, V Pay og Diners Club. Er du en offentlig institution, kan du betale via EAN-nummer.
Alle vores priser er eksklusiv moms.
Kan jeg returnere mine varer?
Har du købt forkert eller for meget, kan du returnere dine varer i Kundeservice. Varen skal være i ubrudt emballage og salgsbar.
Køle/frostvarer (dvs. varer fra kød & pålæg, ost & køl, frugt & grønt, fisk samt frost) tages af fødevaremæssige årsager IKKE retur.
Skal du købe varer til et større arrangement, opfordrer vi altid til at indgå i en dialog om returnering herom med vores Salgsafdeling.
* Ønsker du en hurtigere håndtering, er det altid en god idé at medbringe din faktura, som altid kan genskabes hurtigt ved brug af vores inco app.