Ofte stillede spørgsmål
Hvordan bliver jeg kunde i inco Cash & Carry?
For at blive kunde skal du have en virksomhed, der har et gyldigt CVR-nummer.
1) Udfyld formularen på inco.dk ved at klikke her
ELLER:
2) Henvend dig i din lokale inco Cash & Carry og udfyld formularen skriftligt.
Når du har et kundenummer kan vores inco app med mange gode fordele downloades på App Store/Google Play Store - søg efter: inco Cash & Carry
Læs mere om vores inco app og de mange gode fordele her
Hvis du har en forening uden CVR-nummer, skal du medbringe vedtægter, samt en underskrift fra foreningens formand.
Driver du en svensk virksomhed, skal du medbringe dit registreringsbevis fra Skatteverket.
Vær opmærksom på, at du kan handle i både Cash & Carry København og Cash & Carry Glostrup på samme kundenummer, mens der kræves endnu et kundenummer til butikken i i Cash & Carry Aarhus.
Medbring dit kundekort (inco app) hver gang du skal handle (mere herom nedenfor).
Download vores inco app og få adgang til alt på ét sted!
I vores app kan du:
- Se hele vores sortiment på mere end 37.000 varenumre
- Administrere din og andre brugers adgang til inco
- Få mulighed for at hente fakturaer
- Få masser af gode tilbud
- Scanne dine varer selv
Find vores inco app der hvor du plejer at downloade apps. Søg efter: inco Cash & Carry
Løbet tør for strøm/batteri?
Den klarer vi! Henvend dig i Kundeservice og lån (mod pant) vores powerbank og returner den i Kasselinjen.
Hvad mener vi med, at dit kundekort (inco app) er personligt?
Kundekortet er personligt af flere årsager 1) Misbrug 2) Fødevaresikkerhed
Ad 1) Ejeren hæfter for alt handel i inco Cash & Carry (se samhandelsbetingelser) og derfor godkender vi ikke skærmprint (eller andre kopieringsmetoder).
Skulle vi mod forventning opleve dette, vil vores kunder opleve, at vores Kundeservice vil tage kontakt til virksomheden samt forbeholde sig retten til at afvise den påstående handel.
Ad 2) Fødevaresikkerhed ligger os meget på sinde. Husk derfor altid dit eget kundekort/inco app, så vi kan håndtere eventuelle tilbagekaldelser.
Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit fysiske kundekort?
Her har du to muligheder:
1) Henvend dig i kundeservice. Husk altid billedelegitimation.
2) Skynd dig at downloade vores inco app: Søg efter inco Cash & Carry, hvor du plejer at downloade dine apps.
Ved spørgsmål - kontakt:
Kundeservice København: kundeservice@inco.dk
Kundeservice Glostrup: kundeservice@incoglo.dk
Kundeservice Aarhus: kundeservice@incoarh.dk
Hvorfor ringer kundeservice til virksomheden, hvis én ønsker at handle på et fysisk kundekort, hvor navnet ikke stemmer overens?
Vi ønsker at beskytte vores kunder mod misbrug, da ejeren hæfter for alt handel i inco Cash & Carry (se samhandelsbetingelser)
Træffer vi ikke ejeren/den tegningsberettiget, forbeholder vi os retten til at afslå handel over for den person, som kommer og ønsker at handle.
- Men hvad gør jeg så? Kontakt os, mail os og hold os opdateret om de medarbejdere, som har kundekort til inco Cash & Carry.
Alt dette kan du undgå ved at downloade vores inco app: Søg efter inco Cash & Carry, hvor du plejer at downloade dine apps.
Kan jeg få et ekstra fysisk kort?
Har du brug for et ekstra fysisk kort til inco Cash og Carry, måske til en af dine ansatte, så skal du kontakte Kundeservice enten ved personligt fremmøde i din lokale butik eller på mail:
København & Glostrup: inco@inco.dk
Aarhus: kundeservice@incoarh.dk
Vær opmærksom på, at det kun er den tegningsberettiget, der kan ansøge om nye kort (alternativt kan medbringes en fuldmagt).
Men du kan også gøre det selv ved at downloade vores inco app, da du selv kan administrere dine bruger: Søg efter inco Cash & Carry, hvor du plejer at downloade dine apps.
Kan jeg få et inco gæstekort?
Vi udsteder ikke gæstekort; men har du et CVR nr. kan du nemt oprette dig lige her.
Hvad hvis jeg flytter eller får nyt CVR nummer?
Hvis du flytter, skal du blot give os besked – så retter vi informationerne. Du kan komme forbi kundeservice i din lokale inco butik eller ved at sende os en mail til:
København & Glostrup: inco@inco.dk
Aarhus: kundeservice@incoarh.dk
Får du nyt CVR nummer, eller sker der ændringer i selskabsform eller ejerforhold, skal du have et nyt kundenummer, dvs. oprettes igen. Kontakt Kundeservice, så klarer vi den hurtigt. Du kan også oprette dig på ny som kunde med dine nye oplysninger. Klik her for at oprette dig igen.
Hvordan får jeg adgang til online sortimentet?
- Vores inco app giver dig adgang til vores sortiment. Søg efter: inco Cash & Carry, hvor du plejer at hente dine apps
- Ønsker du ikke vores app, men stadig adgang til vores online sortiment på over 37.000 varer, klik på den røde "Gå til sortiment" knap.
Du kan KUN få adgang til vores online sortiment som kunde i inco.
Jeg har glemt mit log-in til online sortimentet - hvad gør jeg?
Kontakt venligst:
København & Glostrup: inco@inco.dk
Aarhus: kundeservice@incoarh.dk
Skal alle køb betales kontant?
Du skal betale kontant eller med Dankort, Visa kort, Mastercard m.m. Vi gør dog opmærksom på, at der pålægges et betalingsgebyr (0,80% på danske kort og 1,95% på udenlandsk udstedte kort) på følgende korttyper: Mastercard, Eurocard/Mastercard, Visa, V Pay og Diners Club. Er du en offentlig institution, kan du betale via EAN-nummer.
Alle vores priser er eksklusiv moms.
Kan jeg returnere mine varer?
Har du købt forkert eller for meget, kan du returnere dine varer i Kundeservice. Varen skal være i ubrudt emballage og salgsbar; dog tager vi ikke køle-/frostvarer retur. Det vil sige varer fra kød & pålæg, ost & køl, frugt & grønt, fisk samt frost.
Skal du købe varer til et større arrangement, opfordrer vi dog vores altid til at indgå i en dialog om returnering herom.